איך מתבצע תהליך תכנון הגינה ע"י אדריכל נוף?

עיצוב גינה הוא אתגר רב עבור אדריכל נוף ועבור בעלי הדירה, כיוון שהגינה היא מקום ירוק ומרגיע שבו אנו יושבים ברוגע ומארחים חברים או סתם יושבים בה לשתות קפה ולהירגע מתלאות היום. על מנת לזכות בגינה חלומית שתאפשר לכם לקבל את הרוע המדובר, עליכם לתכנן אותה בקפידה, כאשר ההמלצה היא לבחור אדריכל נוף שיסייע לכם במלאכה. העבודה עם אדריכל נוף היא חווייתית, כיוון שהוא יוכל להמליץ לכם על תכנון מוקפד הכולל הצבת אלמנטים שונים בחלל הגינה עד לקבלת מראה מושלם.עיצוב גינה יוקרתית מדהימה

אז איך מתחילים את מלאכת העיצוב ועל מה חשוב לשים דגש?

תכנון על ידי הדמיה – הדמיה תלת מימד היא פתרון גאוני

שהומצא בדיוק עבור מקרים אלו. על ידי תוכנת ההדמיה תוכלו לראות בבירור כיצד הגינה שלכם תראה. בתהליך זה, תוכלו להוסיף אלמנטים שונים, לשנות צבעים, להעביר פריטים ממקום למקום עד לקבלת תוצאה מושלמת. לרוב, ההדמיה יוצאת ממש זהה להדמיה ואפילו יפה יותר, כך שמומלץ לא לדלג על שלב זה.

שיתוף פעולה עם אדריכל נוף

בכל תהליך תכנון גינה, חשוב לשתף פעולה עם אדריכל נוף, מה שיאפשר לכם לקבל גינה חלומית בדיוק כפי שאתם רוצים ובהתאמה אישית לקרני השמש ומיקום הגינה. על מנת לזרז את התהליך, חשוב להיות בקשר תמידי עם אדריכל הנוף ולהקשיב לעצותיו.

עצים ופרחים

גינה ללא עצים ופרחים יכולה להיות די משעממת, אך מצד שני גינה עמוסה מידי יכולה להיות בעלת מראה מגושם. לכן, שלבו בצורה מיטבית את העצים והפרחים בגינה על מנת ליצור מראה יוקרתי של גינה אירופאית קסומה.

בחירת ריצוף מושלם

הריצוף בגינה הוא אלמנט דומיננטי המשפיע רבות על העיצוב הסופי, לכן חשוב לבחור אותו בקפידה. אדריכל נוף יוכל לתת לכם טיפים ועצות לבחירת הריצוף המתאים ביותר לאופי הגינה שלכם כמו – רצפת דק, אבן, קרמיקה, דשא סינטטי, דשא אמיתי ועוד.

ריהוט גן

בחירת ריהט גן היא המשימה החביבה ביותר על בעלי גינות, כיוון שניתן למצוא מגוון רב של ריהוט מושלם לגינה שיאפשר לכם נוחות רבה.

המאמר נכתב באדיבות, גני עד עיצוב גינות.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו