הרמוניה של צמחים ירוקים

בתהליך תכנון ובניית גינה, על האדריכל להיות יצירתי ולבחור בצמחייה המשתלבת באופן ייחודי לאופי הפרויקט והנוף סביב. למעשה, עליו להביא לכם את הטבע לבית בשילוב עם החומרים הנכונים אשר ייצרו  הרמוניה של צמחייה וירוק סביב. על מנת להגיע לרמה זאת, על האדריכל לשלב אלמנטים שונים בחלל הגינה כמו – שלוב נכון של תאורה שתבליט את הצמחים, הוספת מזרקות מים, בריכה נוי, חיפוי דק לרצפה שיעניק נגיעה של טבע, שילב של מסלעות, אבני מדרך ועוד מבחר רב של אלמנטים בטוב טעם עד לקבלת מראה מושלם.

מוצרים חסכוניים וירוקים

בגינה ניתן לשלב מגוון רב של אלמנטים היעילים לטובת שמירה על איכות הסביבה כמו – תאורה ירוקה החוסכת באנרגיה, מים ממוחזרים להשקיה, חומרים מתכלים, חומר עץ שהוא חומר טבעי ביחס לאחרים ועוד מיני רבים. המטרה הסופית היא – לאפשר לכם ליהנות מגינה חלומית, אך גם חסכונית לאורך זמן.

לסיכום, בניית גינה קסומה בחצר ביתכם היא לא עניין של מה בכך ודורשת חשיבה מרובה על כל שלב ושלב בדרך, לכן הדרך הטובה ביותר היא להיעזר באדריכל נוף מיומן שיוכל לעשות לחיים את החיים הרבה יותר קלים בתהליך, וגם לאפשר לכם ליהנות בכל יום מחדש מהגינה.

אדריכלות נוף עם נגיעה עיצובית אחרת

לאדריכלי נוף יש תפקיד חשוב בעת תהליך עיצוב גינות, הרי בסופו של יום כל בעל בית מעוניין בגינה ירוקה יוקרתית שתאפשר לו לשבת בצורה נוחה ומרגיעה בחצר ביתו. אדריכלי נוף נדרשים בכל פעם מחדש להיות מקוריים, יצירתיים, למצות את הפוטנציאל של שטח הינה וכל זאת  לצד הבנת הרצונות והצרכים המיוחדים של כל לקוח. תהליך עבודה עם אדריכל נוף הוא מאתגר עבור שני הצדדים, כיוון שבתהליך זה בעלי הבית מספרים לאדריכל את החלום שלהם והוא מביא את חלומם לידי מימוש בפועל. לכן, חשוב להיות כמה שיותר מדויקים ולהבין את הסגנון הרצוי, כדי להעביר את החלום שלכם בצורה מיטבי לאדריכל. כמובן שתהליך זה האדריכל יסייע לכם להגיע להחלטות וינסה למצות את הפוטנציאל הטמון בשטח הגינה.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו