אלמנטים לשיפור הבילוי בחצר ובגינה

בעלי גינה או חצר פרטית? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר רעיונות לשיפור חווית הבילוי והאירוח בשטח הגינה או החצר. 

בית פרטי אליו צמודה גינה או חצר פרטית הוא ללא ספק התגשמות החלום הישראלי בכל הנוגע למגורים, כאשר שטח הגינה או החצר מהווה מקום מפגש משפחתי וחברתי לאורך כל ימות השנה והוא מאפשר לדיירי המקום ליהנות מאווירה פסטורלית ונעימה בהתאם למידת השקעתם בשטח.

עיצוב גינה פרטית בהתאמה אישית

ריכזנו עבורכם מספר טיפים קטנים היכולים לחולל עבורכם שינוי גדול:

ריהוט גן לחצר/גינה

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מערכות ריהוט לגינה או לחצר העומדת לרשותכם. מערכות ריהוט אלו כוללות בתוכן מגוון רחב של רהיטים מעץ, לרבות, פינות ישיבה לגינה המיוצרות מעץ מלא וזאת לצד פינות ישיבה בהתאמה אישית לשטח החצר/גינה.

התקנת דקים בשטח החצר/גינה

המראה הטבעי והיוקרתי של משטחי הדק בשטח הגינה/חצר משדרג באופן משמעותי את נראות החצר/גינה ותורם רבות להעצמת החוויה הנלווית לכל מפגש חברתי או משפחתי אותו תבחרו לקיים בשטח הגינה/חצר

התקנת פרגולה

פרגולות בשטח החצר/גינה מהוות את הפתרון האופטימאלי ביותר למטרות סיכוך והצללת השטח. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מוצרי פרגולה המיוצרים מחומרי גלם שונים היכולים להשתלב באופן טבעי בשטח הגינה/חצר, לרבות, פרגולות עץ המיוצרות מקורות עץ מלא, פרגולות אלומיניום דמוי עץ ועוד. את הפרגולות בשטח הגינה/חצר ניתן לתכנן בהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם ובהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם.

עיצוב גינות

תחזוקת גינות וחצרות פרטיות כוללת בין היתר פעולת גינון המותאמת לאופי העיצובי של הגינה. כיום, באמצעות שירותי עיצוב גינות תוכלו לייצר לעצמכם שטחי חוץ מרהיבים ומרשימים ביופיים וכל זאת במסגרת הגדרת צרכי השימוש בשטח הגינה/חצר.

עיצוב אלמנטים דקורטיביים לגינה

באמצעות עבודות עיצוב בעץ תוכלו לייצר לעצמכם מגוון רחב של מוצרים דקורטיביים המותאמים לשטח הגינה/חצר, החל מעיצוב פינות ישיבה, דרך עיצוב והתקנה של גדרות עץ דקורטיביות המתחמות למעשה את שטח הגינה/חצר ועד לעיצוב אדניות בגדלים שונים מעץ.

גינת תבלין

בשטח הגינה/חצר אנו ממליצים לכם להקצות שטח קטן המיועד לצרכי הקמתה של גינת תבלין הכוללת בתוכה עשבי תבלין שונים כגון: פטרוזיליה, כוסברה, נענע וכדומה. גינת התבלין תעניק לשטח החצר/גינה את המראה הטבעי ותאפשר לכם ליהנות גם מריחותיהם הנעימים של עשבי התבלין וגם מהאפשרות לעשות שימוש יומיומי בעשבי תבלין טריים הנקטפים על ידיכם.

במידה ואתם בוחרים לעשות שימוש במוצרי עץ שונים בשטח החצר/גינה, חשוב לבדוק את איכויות העץ ואת דרכי התחזוקה הנדרשים מכם בכל הנוגע לשמירה על איכויות העץ לאורך הזמן והפעולות הנדרשות לצרכי הגנתו מפני נזקי מזג האוויר והסביבה.