עיצוב גינות יוקרה – תאורה ייחודית

בעת עיצוב גינות יוקרה אנו נשים לב שלעניין עיצוב אלמנטי תאורה יש השפעה על הנראות הכוללת של הגינה, ולכן חשוב להשקיע בתאורה מיוחדת שתאפשר מצד אחד לקבל חלל מואר בפינת האירוח והישיבה, ומצד שני יש להשקיע בבחירה נכונה של התאורה באזור העצים והצמחים על מנת שהם יהיו מוארים בצורה נכונה גם בשעות הלילה. תוכלו לשלב כמה גוונים של תאורה על מנת לקבל גינה קסומה בלילה, כמו למשל תאורה ירוקה או אדומה שתאים על העצים והפרחים.

תאורה חוץ יוקרתית - עיצוב גינות

פריטי נוי מיוחדים שמתאימים לעיצוב גינות יוקרתיות

ניתן לשלב אלמנטים רבים לנוי שיקנו לגינה מראה יוקרתי, כמו – בריכת נוי עם דגים, אדניות ועציצם, צמחים מטפסים, פתרון הצללה דקורטיבי, פינת ישיבה נינוחה, פסלים, סלעים ועוד מיני אלמנטים שיעשירו את עיצוב הגינה ויהפכו אותה לגינה יוקרתית.

ההבדלים העיקריים בין עיצוב גינה פשוטה לעיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינות יוקרה היא חלום של כל מי שיש ברשותו גינה פרטית משלו שבה הוא יכול לשבת ולנוח מתלאות היום בבריזה הפתוחה או לארח חברים ובני משפחה בנוחות רבה באווירה פסטורלית ירוקה. אולם, כמו בכל תחום, ישנן גינות פשוטות בעלות אלמנטים דלים וישנן גינות יוקרה שכאשר אנו נכנסים אליהם אנו לא יכולים להתעלם מהרוגע והיופי שהן מקנות סביב. המטרה כמובן לאפשר לכם לקבל גינה בעיצוב יוקרתי ממש כמו בטירות באירופה עם עצים מדויקים ושלל צבעים של פרחים לצד תאורה נכונה שתקנה שיק ואווירה פסטורלית לגינה.

בחירה נכונה של חומרי גלם

חומרי גלם יוקרתיים ואיכותיים בהחלט מתכון נהדר לעיצוב גינות יוקרה והם עושים את ההבדל בין עיצוב גינה פשוטה לגינה מרשימה. חומרי הגלם יכולים דק יוקרתי המחפה את הרצפה, רצפת בטון מוחלק עם דקורציות מרשימות, חלונות בלגים ותריסי גלילה יוקרתיים, פתרונות הצללה מתקדמים גידור מרשים וכך הלאה.

עיצוב גינות יוקרה – בחירה נכונה של צמחים ועצים

לעצים והצמחים יש השפעה רבה על הנראות הכללית של הגינה, ולכן חשוב להשקיע לא רק בבחירה נכונה שלהם אלה גם בטיפוח וניקוי הגינה על מנת לקבל גינה מרשימה ויוקרתית. אם העצים מומלץ מידי פעם לגזום, לנקות את העלים שנשרו, לשתול צמחים ועצי פרי חדשים כדי לקבל גינה יוקרתית ומטופחת, ממש כמו בעיצוב גינות יוקרתיות.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו