אז איך מתאימים מטבח חוץ לגינה הפרטית?

אחרי שהחלטתם להתפנק ולבצע תכנון מטבח חיצוני יוקרתי, עכשיו המשימה היא להתאים את המטבח לחלל הגינה, כדי שהוא יהיה חלק מהנוף. בשלב זה, כדאי להכיר מקרוב את הסגנונות השונים של המטבחים החיצוניים וגם לערב אנשי מקצוע שיסייע לכם להתאים את המטבח לעיצוב הגינה. את התאמת המטבח לגינה מבצעים בצורה זאת.

לגינה כפרית יתאים מטבח חיצוני כפרי העשוי מעץ דקורטיבי עם שילוב של אבנים המזכירים את הטבע הפתוח לצד חמימות מסוימת כיאה לעיצובים כפריים. לעומת זאת, לינות בעיצובים קלאסיים יתאימו מטבחים בסגנון קלאסי המשלבים גוונים בהירים ונירוסטה שיאפשרו למטבח להשתלב בצורה קלאסית בגינה. אך אם אנו מדברים על גינה בסגנון אורבני, יתאים לה מטבח אורבני המשלב צבעים ססגוניים ופחות מראה סולידי, וכמובן כך הלאה לגבי יתר הסגנונות, אך מה שחשוב יותר הוא להתאים היטב את החומרים לתנאי מזג האוויר.

על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת מטבח חיצוני לגינה?

בחירת מטבח חוץ היא לא עניין של מה בכך ודורשת שימת לב לכמה פרמטרים חשובים כמו – תכנון מטבח חיצוני העמיד לתנאי מזג האוויר ועשוי מחומרים איכותיים, הרי לבל נשכח כי מדובר על מטבח הנמצא בתנאי מזג אוויר קשים כמו – חום, לחות, גשמים ורוחות. דבר נוסף, חשוב לדאוג למקם את המטבח בסמוך לתשתיות רלוונטיות כמו – חשוב למים, חיבור לחשמל ולגז. כמו כן, חשוב למקם את המטבח נגד כיוון הרוח, כך שהאורחים לא יסבלו מעשן כאשר הם סועדים, הרי לבל נשכח כי ב"על האש" מסורתי יש לא מעט עשן היוצא מהגריל או מהמנגל.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו