בחירת סגנון עיצובי לעיצוב גינות יוקרתיות

יש לא מעט סוגי עיצוב גינות , החל מגינות כפריות, גינות קלאסיות, יפניות ומגוון השראות שונות. על מנת להתמקד בתהליך, מומלץ לבחור את הסגנון הרצוי, מה שיקל עליכם בהמשך את בחירת האלמנטים הרבים שאותם תשלבו בגינה בהמשך הדרך.

עיצוב גינה יוקרתית מדהימה

לעבור שלב שלב מבלי לפסוח על שום דבר בדרך

תהליך עיצוב גינות יוקרתיות הוא רוך ודורש ביצוע שלבים שונים כדי להגיע לתוצאות טובות, החל מהכנת הקרקע, שתילת השמחים, הטמעת מערכת השקיה, שילוב אלמנטים לנוי ועוד מיני רבים. עבדו על פי סדר מסוים, כך תוכלו לחסוך בכסף וזמן.

עלות עיצוב גינות יוקרה

מחיר עיצוב גינות יוקרה משתנה מחברה לחברה ומגנן לגנן, ולכן מומלץ לבצע סקר שוק כדי לאמוד את המחירים ולבחור בהצעה אטרקטיבית. מובן שיש לקחת בחשבון גם את עלות החומרים שישולבו בגינה והתוספות לעיצוב הגינה.

עיצוב גינות יוקרה במחיר שפוי – טיפים שיחסכו לכם הרבה כסף!

עיצוב גינות יוקרתיות הוא תהליך מהנה שבסופו תוכלו לשבת בחלל ירוק ומזמין ולארח חברים ובני משפחה בנוחות רבה תחת כיפת השמים. אולם, מלאכת עיצוב גינות יוקרה היא איננה משימה פשוטה, וודאי לא זולה, ולכן יש לתכנן את העיצוב בצורה נכונה וגם להיעזר בבעלי מקצוע שיוכלו להיות לכם לעזר בכל התהליך. בעלי המקצוע המעניקים שירות לעיצוב גינות יוקרה יכולים להיות אדריכלי נוף, גננים, חברות תחזוקה, מעצבי פנים המתמחים בעיצוב גינות וכו'. המטרה בסופו של דבר לעצב גינה המתאימה לאופי דיירי הבית ולעיצוב של החלק החיצוני והפנימי של הבית כדי ליצור סינרגיה מושלמת בין כלל האלמנטים סביב.

עיצוב גינות יוקרה

לקבוע את הרמה של עיצוב גינות יוקרה

בתהליך עיצוב גינה פרטית חשוב לשים דגש על עניין העיצוב, הרי אין גבול לדמיון ולאפשרויות המוצעות בשוק. לכן,  קבעו את הסגנון הרצוי מראש, כלומר את סוגי הצמחים, הריצוף, פתרונות ההצללה, מערכת ההשקיה וכך הלאה.

עיצוב גינות יוקרתיות – להגדיר תקציב מראש

יש לא מעט אלמנטים שניתן לשלב בגינה, החל מעצים וצמחים יקרים במיוחד שיכולים להגיע לאלפי שקלים ועד מערכות השקיה קרות אף הם. מומלץ להגדיר תקצי מראש כדי להתנהל לפיו כדי לא ללכת לאיבוד ולהגיע להוצאות גבוהות.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו