עיצוב והקמת גינות בבתים פרטיים

מי שיש לו שטח צמוד לבית המיועד לצורך הקמת גינה בוודאי יודע שישנן לא מעט פעולות שצריך לוודא בטרם תתחיל עבודת הקמת גינה הלכה למעשה. יש צורך להשקיע רבות באזור הגינה כדי לוודא שהגינה אכן תפרח ותלבלב וחשוב מאד שלא להקל ראש בשום שלב ובשום פעולה נדרשת.

מהם השלבים לצורך הקמת גינות בבתים פרטיים?

אפשר לבצע חלק מההכנה של הקמת גינה לבד באופן עצמאי אך מומלץ יותר לבצע בעזרת איש מקצוע מתחום הגינון ומתחום הקמת גינה על מנת לקבל ממנו חוות דעת מקצועית המבוססת על ניסיון רב בנוגע לדרך שבה יהיה נכון ומומלץ לבצע של הקמת גינות.

אין סוג או מראה אחיד של גינה אשר מתאים לכל אחד או לכל לקוח. הקמת גינה חדשה צריכה להיות מותאמת באופן אישי לכל אחד. ישנם אנשים שאוהבים דשא וצמחייה ירוקה וישנם אחרים שיעדיפו אדניות עם פרחים צבעוניים ו/או עצי פרי. בנוסף ישנם כאלה שיחליטו להשקיע בעיצוב הגינה כפי שעושה זאת אדריכל נוף וכך עיצוב הגינה יהיה משולב עם עיצוב הבית ויתקבל סגנון עיצובי אחיד לכל החלק החיצוני של הבית, מה שיביא להתפעלות רבה בקרב כל מי שיגיע לבקר ולשהות בגינה.

ראשית, חשוב מאד לדעת מה יתאים להיות בגינה, מה גובה האדמה שמאפשרת הקרקע המצויה באזור הגינה ואיזה סוג של אדמה הכי כדאי לבחור. על שאלות אלה יוכל לענות איש מקצוע מתחום הגינון והקמת הגינות. הוא יוכל להגיע למקום, לשמוע מה הרצונות של הלקוח ולהמליץ מה הכי כדאי לעשות. לאחר שהלקוח מקבל החלטה – אפשר לצאת לדרך ולהתחיל במלאכת הקמת גינה – הכנת הקרקע, הבאת אדמה ושיטוח שלהם במקום המיועד, פיזור דשן ומי השקיה ו-ווידוא שהאדמה פורייה ומתאימה לקליטת צמחיה לגידול.

חשוב מאד להתאזר בסבלנות ולהבין שמדובר בתהליכים שאורכים זמן ואין להאיץ או לנסות לזרז אותם. בנוסף, כדאי מאד להתרשם מצורות של גינות אחרות כדי לקבל רעיונות ולגבש את הדעה והרעיון שייקחו חלק בתהליך תכנון גינה פרטית. כך אפשר להתייעץ עם איש המקצוע תוך התבססות על רעיונות וצורות של גינות שמוצאות חן בעיני הלקוח, רעיונות שהוא ישקול לבצע בגינה הפרטית שלו. כאשר מתאזרים בסבלנות – אין ספק שעם הזמן והבחירות הנכונות תתקבל הגינה המושלמת שאפשר יהיה ליהנות ממנה במשך זמן רב וכמובן תוך שמירה והקפדה על תחזוקה מתאימה שתתבצע אף היא על ידי איש מקצוע.

לקבלת פרטים נוספים אודות הקמת גינות גג ע"י חברת גני עד צרו קשר עוד היום > מילוי טופס

שירותים נוספים


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו