מטבחי חוץ לגינה

הוספת מטבח גינה חיצוני מעוצב בגינה הפרטית שלכם או במרפסת היא ללא ספק פינוק מיוחד ששייך לאלה מכם שאוהבים את תרבות האירוח ומעוניינים בנוחות בלתי מתפשרת בעת השהות בגינה. מטבחי חוץ לגינה מגיעים במגוון רב של עיצובים וגדלים וניתן לאבזר אותם כיד הדמיון במגוון רב של פריטים אשר ישרתו אתכם בנאמנות בעת השהייה בגינה הפרטית. במטבח גינה וביתר האביזרים הנלווים תוכלו להשתמש בעת אירוח חברים ובני משפחה או ב"על האש" המסורתי שיכול להיות מהנה במיוחד על ידי מטבחים לגינה.

סגנונות שונים שיוסיפו רבות לעיצוב הגינה והחצר ולעיצוב מטבח החוץ

לכאורה בניית מטבח חוץ נשמע כמו משימה פשוטה, אך לא כך הדבר כלל. בנייתו דורשת תכנון מוקפד מראש, הן בעת תכנון עיצוב גינה או הוספתה למטבחי גינה קיימת, הרי בל נשכח כי יש צורך בחיבור לתשתיות – גז, מים וחשמל בצורה מקצועית ומתוכננת מראש. מעבר לכך, יש צורך בבחירת מיקום אידיאלי עבור הצבת מטבחי חוץ לגינה, הן מבחינת נוחות ופרקטיקה והן מבחינת כיווני אוויר ותרומתו לעיצוב הכולל של הגינה. לכן, צוות האדריכלים של "גני-עד" אדריכלות ונוף כאן כדי לספק לכם תכנון מוקפד של מטבח החוץ, כך שהוא ישתלב בצורה נכונה בגינה וייצור סינרגיה מושלמת בין יתר האלמנטים בגינה.

מה אנו מציעים בעת הקמת מטבח חצר לגינה?

ראשית, אנו מציעים תכנון מוקפד של מטבח גינה לחצר החוץ עד לפרטי פרטים, כולל כל האביזרים והאלמנטים החשובים לכם שיכללו מטבחי חוץ, מטבח חצר: גריל חשמלי, כיריים, ארונות במטבח החוץ, שילוב מקרר, משטח עבודה, טאבון לאפיית פיתות ועוד. לאחר מכן אנו נתאים עבורכם את העיצוב הרצוי. בין הסגנונות השונים אנו נמליץ לכם על הבאים: מטבח גינה בסגנון כפרי, מודרני, וינטאג', קלאסי, עתיק ועוד

בתחום בחירת ותכנון מטבחי חוץ אנו נבחר את החומרים הטובים ביותר, כידוע מטבחי חוץ לגינה חשופים לפגעי מזג האוויר, כך שבכל הקשור לבחירת חומרים אין מקום לפשרות! אנו נבחר חומרים העמידים לגשמים, ללחות ולפגעי מזג האוויר, כך שתוכלו ליהנות ממטבח גינה לאורך שנים רבות.

בטח גם אתם מעוניינים לדעת איך לבנות מטבחים לחצר הגינה, למרפסת או סתם אפילו מטבח לגינה בחצר הבית ורצוי מאוד שיהיה מעוצב ומזמין על פי מיטב הטרנדים האחרונים – פנו אלינו עוד היום ואנו נסייע לכם להגשים חלום! לרשותכם צוות אדריכלי נוף המומחים בתכנון עיצוב מטבחים, גינות ותכנון בניית מטבחי חוץ יוקרתיים, כך שנותר לכם לפנות אלינו ולקבל גינה מרשימה.

כאשר מתכננים גינות עם מטבחי גינה ולחצר או מטבח חוץ עם פינת מנגל גינה, לוקחים בחשבון כי תכנון הנוף יתייחס לתוספת הזו באופן ספציפי וכבר בתכנית הראשונה לפני ביצוע תכנון הנוף, כמו בכל תכנון נוף, יש להתייחס ראשית לתשתיות, תשתיות הן חלק בלתי נפרד מהכנת התכניות והסקיצות, הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון בתכנון ובניית מטבח חוץ עם פינות מנגל לגינה הוא המיקום האידיאלי שלו בגינה – מטבח לחצר הגינה צריך להיות בקרבת פינת האירוח ולא רחוק מידי מפינת מההתרחשות בגינה, אזור המטבח בדרך כלל יכלול פינת מנגל בגינה ולכן כדאי למקמו בקרבת פינת הישיבה.

תשתיות כמו מים חשמל וניקוז צריכים לקחת בחשבון, התקנת משטר ריצוף על מנת שיהיה אפשר להקים עליו מטבחי חוץ בגינה, ובחירת החומרים האפשריים למשטח , בטון עץ שילוב של השניים, בריקים ועוד אופציות.  ההתחשבות ברמת הפונקציונליות היא גבוהה ולכן משטחי העבודה והאזור יהיה צריך להיבנות כך שיהיה קל לתחזק אותו לנקות ולהשתמש בו שוב.

בסופו של דבר בניית מטבח חוץ לגינה היא פינוק אמיתי ושדרוג לכל גינה, רוצים גם? התקשרו עכשיו וקבלו הצעה לגינה מפנקת עם מטבח גינה מפואר.

ראו גם: אדריכלות נוף | עיצוב גינות גג

שירותים נוספים


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו