עיצוב גינות גג ומרפסות

לקחת פסק זמן מהחיים ולשבת בגינה ירוקה ויפה – זה כבר לא חלום. אלפי בעלי בתים בישראל נהנים כיום מגינה ירוקה ויפה המעוצבת בטוב טעם כיאה לעיצובים מרשימים ולעשיה של עיצוב גינות גג ומרפסות אירופאיות קסומות. עיצוב גינות גג או עיצוב גינות גג ומרפסות כולל בין היתר תכנון מוקפד המשלב ריצוף מדויק, בחירה נכונה של צמחים, שילוב פריטי נוי סביב, תאורה מושלמת ועוד מגוון אלמנטים שיוצרים הרגשה של טבע ממש בחצר ביתכם.

עיצוב גינות לא רק בחצר אלא גם במרפסת

כל היתרונות בגינות גג ומרפסות

כאשר צוות האדריכלים של "גני- עד" אדריכלות ונוף ניגשים למלאכת עיצוב גינות, הם לוקחים בחשבון את ההנאה שלכם מהגינה לאורך זמן ומבצעים עיצובים מתוכננים ומדויקים בצורה שתהיה חלק מעיצוב הבית, כך תוכלו ליהנות מהסביבה הטבעית שלכם, תוכלו לארח בה חברים ובני משפחה, לשבת בגינה מעוצבת לאחר יום עבודה וליהנות משהות נעימה בה עם הילדים. כבר בשלב הראשוני אנו בוחנים היטב את החלל ומתכננים אותו בהתאם לסגנון העיצוב האהוב עליכם, לסגנון הבית ולצרכים השונים שלכם בעת השהייה בו.

אם בעבר רק מי שהיה מחזיק ברשותו חצר פרטית יכול היה ליהנות מגינה מרשימה, כיום הדבר שונה לחלוטין. צוות האדריכלים של "גני- עד" אדריכלות ונוף – מציע עבור בעלי גינות גג ומרפסות מגוון עיצובים מרשימים שיהפכו את המרפסת שלכם לגינה מושקעת ויפה ממש בדומה לגינה אירופאית מרשימה. בעת עיצוב הגינה אנו מציעים תכנון מוקפד של הגינה במרפסת או בגג בצורה המתאימה לתנאים האופטימליים של הצמחים ובעיצובים מרשימים על פי בקשתכם.

שילוב של אלמנטים מיוחדים בעיצוב גינות גג

בעת תכנון הגינה אנו משלבים אלמנטים שונים שיוסיפו שיק וחן לגינה שלכם ונמליץ לכם על מיטב הטרנדים האחרונים בתחום עיצוב גינות גג, וזאת תוך כדי היצמדות לתקציב המוגדר מראש. בעיצוב גינות גג ומרפסות החלומות שלכם תוכלו לשלב מגוון רב של אלמנטים שיהפכו את הגינה שלכם מסטנדרטית למרשימה ויפה. בעת עיצוב הגינה תוכלו לשלב פינת ירק המכילה תבלינים ועלים מיוחדים לתה, בריכת דגים מרשימה, מתקני האכלה לציפורים, מזרקות יפיפיות, אדניות עם פרחים מיוחדים, דשא סינטטי או אמיתי משובח, תאורה מרשימה, אבני מדרך ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. 

לפרטים נוספים לצפייה במגוון השרותים שחברת גני עד מספקת > לחצו כאן

שירותים נוספים


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו