עיצוב ואומנות תחזוקת הגינה

בתים פרטיים רבים בישראל נהנים מגינה מטופחת וחלק מהבתים ומשקי אב אלה יכולים להרשות לעצמם לגדל סוגים שונים של צמחים ופרחים בגינה, כמו כן להשקיע בנטיעת כמה עצים טובים בגינה שלהם, בין אם עצי נוי או עצי פרי.
עם השנים ובעזרת השקיה מספקת ותחזוקת גינה נכונה, עצים אלה יכולים לצמוח לממדים גדולים וכמובן שזו ברכה ואנו נהנים מאוד מהעצים שנטענו ושמחים לראות אותם גדלים ממש כאילו היו הילדים שלנו. אך פעמים רבות אותו עץ בוגר בגינה שלנו שהתחיל כשתיל קטן וצמח לממדים גדולים, יכול להשתלט על צמחים אחרים בקרבתו או במקרים אחרים פשוט אין לו מקום לצמוח יותר ושורשיו יוצאים מבעד למרצפות או מעקמים לנו את האדמה.
במקרים נוספים ישנם עצים שפשוט חולים מדי, או שהשתלטו עליהם תולעים וכדומה, ויש צורך דחוף להזמין שירות כריתת עצים והוציא את העץ שסיים את חייו.

עצים לאחסון עצי הסקה

כל סוף הוא התחלה חדשה

כמובן שקשה לנו לראות עץ שגדל אתנו שנים כה רבות יחדיו בגינה שלנו עוזב אותנו, אך לעיתים אין ברירה אלא לעקור את העץ החולה או המשתלט ולהתנחם בעובדה שעכשיו יש לנו מקום בגינה לנטוע משהו חדש, ובמקרים מסוימים עצים שחסמו לנו את כל הגינה ונעקרו, פותחים לנו אפשרויות עיצובי גינות חדשות.
זקוקים לפינוי עץ מהגינה? יש לזכור שפעולה זו שמורה אך ורק לחברות המתמחות בכך, חברות מיומנות ומנוסות בעבודה של כריתת עצים שיודעות כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, בצורה הבטיחותית ביותר והנכונה ביותר.
ישנם גננים רבים ואף חברות גננות שמתיימרות לעשות כל עבודת גינה קטנה כגדולה אך אף פעם לא עשו עבודה של כריתת עץ ובמקרה כזה יכולים להסב נזק לגינה שלכם או חלילה חמור מכך להרוס חלק מהמבנה או לפגוע במישהו בתהליך.
לכן עדיף שתזמינו רק חברה מומחית בתחום כריתת העצים ותוכלו לדעת בראש שקט שהעץ יוסר ללא כל פגע וישאיר אחריו תשתית מוכנה ולא פגועה לשתילת עת אחר או לכל פעולה אחרת שתרצו לעשות בגינה במקום העץ שנכרת.

העץ הנדיב סיים את תפקידו והגיע הזמן לפנות מקום לעץ חדש, חזק ובריא יותר

דבר נוסף שיש לזכור כאשר אתם צריכים להוציא עץ מהגינה הוא המשקל הגדול של העץ והצורך שלכם לפנות אותו. וודאי שדבר כזה אינכם יכולים לבצע בעצמכם ורק חברה המתמחה בתחום תיתן לכם מענה גם לכריתת העץ וגם לפינוי הנקי שלו במהירות וללא השארת שאריות.
ההמלצה שלנו היא לקבל ייעוץ מקצועי אישי וכמה הצעות מחיר מחברות המתמחות בתחום ולבחור את זו שיכולה לספק לכם קבלות על הצלחות קודמות כמו גם מציעה שירות מהיר ומחיר סביר ולא תדרוש מכם סכומי כסף גדולים מדי על העבודה. בהצלחה.