שדרוג הגינה שלכם ע"י מטבח חוץ

עיצוב הגינה יאפשר לכם לנצל אותה בצורה מקסימלית ולהרחיב את חלל הפעילות שלכם. הגינה הישראלית היא פעמים רבות "שטח נוסף" שאינו מנוצל כראוי. שדרוג שלה הוא טבעי, כיוון שבישראל אפשר לבלות בחוץ ברוב ימות השנה. אחת הדרכים ליהנות מהחלל החיצוני היא הוספת מטבח חוץ.

מהו מטבח חוץ או מטבח גינה?

מטבח חוץ הוא מטבח שמיועד להיות מחוץ לבית. הוא אינו נייד אלא נייח, חזק ויכול לשמש להכנת מאכלים שלא נוח להכין אותם בתוך הבית, בייחוד כאשר האירוח והאכילה מתקיימים בחוץ. המטבח מורכב ממשטח הכנה, מכיור ומאזור בישול. אתם תוכלו להכין בחוץ ארוחה "על האש", לאפות פיצות בטאבון ועוד שלל מאכלים שאתם חולמים עליהם. ישנם יתרונות רבים להכנת האוכל בחוץ וצפייה במגוון דוגמאות של מטבחי חוץ יכולה לעזור לכם להבין כיצד יכולה להיראות הגינה שלכם לאחר התקנת מטבח שכזה.

עיצוב גינה עם מטבח חוץ

תכנון המטבח בהתאם לציפיות שלכם

הבסיס לתכנון מטבח חוץ הוא הציפיות שלכם. עליכם לענות על שאלות כמו מה אתם אוהבים להכין, מה חסר לכם במטבח הקיים שיכול להיות בחוץ ואפילו מי עומד להשתמש במטבח. מענה על כל השאלות הללו יכול להשפיע על התכנון. התכנון צריך להתאים לכם מבחינת הציפיות לבילוי בגינה ועליו להתאים לנראות שלה.

עיצוב מטבח חוץ שישתלב בגינה

עיצוב מטבח חוץ חייב להתחשב בגינה עצמה וישנם שני דברים עיקריים שיש להתחשב בהם – המרחב והעיצוב. אם אתם מעוניינים להניח את המטבח החדש על גבי דק או משטח קיים, הגודל שלו יהיה מגבלה שחובה להתייחס אליה. אם אתם רוצים ליצור משטח חדש, עליכם לבחון אם ישנן מגבלות מקום שיכולות להשפיע על העיצוב.

נקודה נוספת שחשוב מאד להתייחס אליה היא הנראות של הגינה שלכם. בכל גינה ישנם אלמנטים שונים שמומלץ להתייחס אליהם ולשלב אותם בעיצוב של המטבח. אם הגינה איננה מסודרת עדיין, זה הזמן לעצב את כולה בקו אחיד. כל שנותר לכם לעשות הוא להתבונן בדוגמאות קיימות, להתרשם ולהתחיל לחלום כיצד תיראה הגינה שלכם.

דאגו למטבח שימושי וקל לניקוי

מטבח חוץ יכול לשמש אתכם לאורך זמן. הוא צריך להתמודד עם שינויי מזג האוויר ולהיות פרקטי מבחינת השימוש ומבחינת הניקיון שלו. בחינת החומרים השונים תראה לכם שיש שלל דוגמאות של מטבחים, והמטרה שלכם צריכה להיות שילוב בין עיצוב הגינה, נוחות השימוש במטבח והשארת שטח נקי, כלומר – שהעבודה תהיה קלה. הגינה שלכם יכולה להיות יפה ומיוחדת יותר ולשמש אתכם יום אחר יום בעזרת האלמנטים המתאימים.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו