עיצוב גינות יוקרה

כאשר עולה הביטוי עיצוב גינות יוקרתיות, הנטייה הטבעית המצטיירת בדמיון היא גינה רחבת שטח עטורת דשא המכילה בריכת שחייה, או רצפת שיש המשתרעים על שטח אין ספור.
בכדי לבצע עיצוב גינות יוקרה לא נשים דגש רק על שטחן בלבד, השטח המינימלי הרצוי לעיצוב גינות יוקרה מרהיבות הוא מינימום 100 מטר, והאלמנטים הנבחרים ויישומן בשטח הם המדד שיקבע את אופי עיצוב הגינה.

שילוב אלמנטים בעת עיצוב גינות יוקרתיות

כידוע עיצוב גינה יוקרתית יכולה להיות מעוצבת גם בסגנון פראי וגם בסגנון שקט, הדגש המרכזי הוא על גיוון. על שטח גדול רצוי לייצר תחושה של תלת מימד ושפע ולא רק לעטר במדשאות ענק. הפרמטרים החשובים הם בחירת שטחי העיצוב, וחלוקתם לנישות, יצירת "חדרים"  מגוון זה יספק בגינה חוויה נעימה של אפשרויות, פינות ישיבה, פינות צמחיה, בריכות נוי, סוכות גפנים ועוד, יחד עם זאת חשוב לשמור על אוירה רגועה ונעימה ע"י הקפדה על  מרווח המאפשר מספר נישות על שטח אחד, שאינן עמוסות וצפופות, ומספקות חווית שהייה בכלל השטח.

על פי בחירת חומרי העיצוב כמו הריצוף בשטחים המרוצפים, בחירת האבן, אלמנטים של מעברים כגון מדרגות ושבילים, אלמנטי פרזול, עצים, אדניות אבן, מזרקות ועוד פריטים מעוצבים בעלי אופי ומראה יוקרתי.

 כמו כן תאורת גינה, הפרמטר הבלתי נפרד של עיצוב גינות יוקרה הכולל תכנון מדויק עד לפרטי פרטים של תשתיות ובנוסף חשיבות מיקום אלמנט האור, היכן הוא ממוקם ולאן ואת מה הוא מאיר, גינות יוקרה המעוצבות לתאורת לילה הינה מראה מרהיב המשתנה בין שעות  היום לשעות הלילה ומספק חוויה ויזואלית מרהיבה.

בין לבין חשוב לשמור על מראה המראה הטבעי בנישות מסוימות ולאפשר לטבע להעביר את התחושה שיצאנו החוצה. לשם כך תכנון הנוף ועבודת האדריכלות היא השלב הראשון והחשוב בעיצוב גינות יוקרתיות. רכשתם שטח ואתם מעוניינים לבצע עיצוב גינה יוקרתית ומרהיבה? צרו קשר ואנו נשוב אליכם על מנת לעזור לכם לעצב את גינות היוקרה החלומיות שלכם.

*למידע נוסף אודות עיצוב גינות יוקרה תוכלו לעיין במגוון הדוגמאות שלנו בתמונות מטה או בגלריית העבודות שלנו

שירותים נוספים


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו