תכנון בריכות נוי ומפלים

שילוב של בריכות נוי ומפלים בגינה יכול ללא ספק להוסיף רבות לעיצוב הגינה ולהפוך כל גינה סטנדרטית ליוקרתית ומזמינה. אך לצד כל היופי הזה, עיצוב בריכות נוי ומפלים מוסיפות רבות לשקט ולשלווה של בני הבית ומקנה להם חיבור אמיתי לטבע, ואשליה של מרחב אינסופי וקול מרגיע של מים זורמים שתורם רבות לאווירה הפסטורלית בגינה. בעיצוב בריכות נוי ומפלים ניתן להוסיף דגים יפיפיים, בין אם מדובר בבריכות נוי שקופות או בריכות פתוחות המשלבות אבנים ופריטי נוי שיעשירו את הבריכה.

בריכות נוי לגינה – פשוט לשבת בשלווה בגינה ולהביט בדגים

כיצד אנו מבצעים עיצוב בריכות נוי ומפלים?

ישנם לא מעט סוגי בריכות נוי ומפלים אותם ניתן לשלב בכל גינה ומרפסת שמש. ישנן בריכות אותן בונים בתוך האדמה, או על גבי קרקע ישרה. בניית הבריכה כוללת שלבים מסוימים אותם יש לתכנן בקפידה עד לקבלת מוצר מושלם כמו – חפירת בור באדמה, בניית קירות מצופים בחומרים מיוחדים, הוספת אלמנטים שונים ועוד. על מנת לקבל מראה בריכה מרשים, תוכלו לשלב מגוון אלמנטים שיתרמו רבות למראה שלה כמו – שילוב תאורה המתאימה לבריכה, הוספת צמחייה, הוספת אבנים מיוחדות, הוספת מפל מים, הוספת פסלים ועוד מגוון רב של אלמנטים שיהפכו את הבריכה למרשימה ויפה.

על מנת ליהנות מבריכת נוי מרשימה ויפה, כזאת שכיף לשבת לצידה בשעות הלילה ולהביט בדגים השטים במים, צוות האדריכלים של "גני עד עיצוב בריכת נוי לגינה" מקפידים על בחירת תאורה מרשימה, בין אם מדובר על תאורה אשר מחוברת לקירות הבריכה, תאורה המותקנת לקרקעית הבריכה או תאורה חיצונית במגוון רב של צבעים. תאורה זאת הינה אטומה למים והיא נותנת אפקט מרשים לבריכת הנוי בעיקר בלילה כאשר הכל חשוך מסביב, היא ממקדת את כל תשומת הלב לבריכה. מעבר לכך, תוכלו לשלב בבריכה מפלי מים מרהיבים ביופיים אשר נשפכים לבריכה ותורמים רבות לאווירה בשל רעש המים הזורמים המדמים מפל מים ואפילו להוסיף תאורה מרשימה שתתמקד במפל.

צוות האדריכלים של גני עד – אדריכלות ונוף מציעים לכם עיצוב גינה בצורה מרשימה על פי מיטב הטרנדים האחרונים. אנו נסייע לכם להקים בריכות נוי ומפלים מא' ועד ת' על ידי תכנון מוקפד מראש ושילוב של מיטב האלמנטים, עד לקבלת בריכת נוי מעוצבת ומרשימה.

שירותים נוספים


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו