מדריך לעיצוב גינות – 5 מוצרים לגינה שחייבים בכל בית

כל מי שזכה ליהנות מגינה פרטית, חייב להשקיע בה על מנת לקבל את מלוא הפוטנציאל שטמון בה. הרי מה יכול להיות יותר מושלם מאשר לשתות את הקפה של הבוקר בגינה? או לארח חברים ומשפחה לארוחת ערב מושקעת באוויר הפתוח?

היכולת לצאת מהבית ולשבת אפילו 10 דקות בגינה, יכולה לעשות את כל ההבדל בין תחושה של שקט ושלווה, לבין תחושות מעיקות של כעס, לחץ ועצבים. אך על מנת ליהנות מהגינה, יש צורך לרכוש מוצרי גינון שונים מאתר הכל בו לגן שיאפשרו להפוך את האדמה הזאת לגינה לתפארת. אין צורך להוציא עשרות אלפי שקלים, ניתן גם בעזרת תקציב מצומצם יחסית ליהנות מגינה מושקעת ומעוצבת שכיף לשהות בה.

עיצוב גינות פרטית עם אדריכלות נוף

5 מוצרים לגינה שלא ניתן לוותר עליהם

היום ניתן לרכוש בכל חנות המתמחה בכך ציוד לגינה, כך שאין צורך לבזבז יותר מידי זמן ואנרגיה על חיפושים מתסכלים. כל מי שיש לו גינה, יכול לבחור כיצד לעצב אותה בהתאם לצרכים ולרצונות שלו, אך ישנם מספר מוצרים שתמיד טוב להחזיק בגינה:

  1. ערסל – מי יוכל לסרב על שכיבה נעימה ומרגיעה בערסל? ניתן היום למצוא מגוון עצום של ערסלים שונים, המגיעים בגדלים שונים, בעיצובים שונים וכמובן בצבעים שונים. מומלץ לתלות לפחות ערסל אחד בגינה, היות והוא מוסיף צבע, חיים ואווירה של חופש לכל גינה.
  2. מחסן – אנשים רבים הופכים את הגינה שלהם למזבלה המכילה את כל הציוד או הצעצועים שאינם נמצאים בשימוש תכוף. כתוצאה מכך הגינה נראית עמוסה מידי ולא מזמינה. לכן מומלץ להציב בגינה מחסן קטן, אשר יכיל את כל הציוד הלא נחוץ, ויעשה סדר בבלגן.
  3. ריהוט – כל גינה חייבת להכיל לפחות שני כסאות ושולחן קטן. כמובן שמי שנוטה לארח, חייב להחזיק בריהוט גן רב יותר, אך המינימום הוא מקום ישיבה ומשטח להניח עליו את הבירה אחרי יום עבודה ארוך.
  4. דשא – הדשא יכול להוסיף צבע וחיים לכל גינה. ניתן להשקיע בדשא אמיתי, או לחילופין לרכוש דשא סינטטי באיכות גבוהה, ובכך ליצור תחושה של חיוניות וחיים בגינה שלכם.
  5. תאורה – אף אחד לא אוהב לשבת בחושך, לכן חשוב להתקין תאורת גינה מתאימה. ניתן לרכוש תאורה סולארית, לשלב סוגים שונים של מנורות ואף להציב מספר לפידים כדי ליצור אווירה רומנטית ומיוחדת.

לסיכום, אין ספק כי מי שזכה ליהנות מגינה פרטית, חייב לקחת על עצמו את האחריות ולעצב אותה בצורה הטובה ביותר. לכל אחד יש כמובן את הטעם האישי שלו, ולכן ניתן לעצב את הגיה בצורה יותר מודרנית ואלגנטית, או לחילופין לבחור בסגנון עיצוב כפרי ופשוט יותר. המטרה העיקרית היא להפוך את הגינה למקום שכיף לשהות בו, כיף לארח בו חברים או משפחה וכיף פשוט לשבת בו עם כוס קפה ועיתון.