ביצוע בפועל של התכנון

לאחר תהליך ביצוע תכנון הגינה עליכם להתחיל במלאכת בניית האלמנטים על פי תכנון הגינה שהוגדר מראש, החל מריצוף וחיפוי הקרקע על ידי רצפת דק או בטון מוחלק ועד בניית גדרות שישמרו על פרטיות דיירי הבית. לאחר שהקרקע מוכנה וישרה, זה הזמן לכסות את הקרקע באדמה איכותית שתאפשר לאחר מכן לשתול את הצמחים והדשא האמיתי או הסינטטי.

מערכת ההשקיה

למערכת ההשקיה יש תפקיד חשוב בתכנון הגינה, הרי היא זאת שתשקה את הצמחים והעצים יום יום ולכן אין מקום לפשרות עת בחירתה. מומלץ לבחור מערכת השקיה חדשנית בעלת פיצ'רים ייחודיים שיאפשרו לכם נוחות בלתי מתפשרת וכמובן כמה שפחות התעסקות על נושא ההשקיה.

תאורה ופרטי נוי

בתום תהליך תכנון הגינה והביצוע, זה הזמן לדאוג לעיצוב גינה פרטית שתאפשר לכם לשבת בה בנוחות רבה. תוכלו לשלב תאורה בגוונים שונים כדי לשמור על אווירה קסומה ולשלב מגוון אלמנטים לנוי כגון – ברכת נוי, סלעים, פסלים ועוד מיני רבים.

למידע נוסף להשארת פרטים לחצו כאן > מילוי טופס פרטים

המדריך המלא לעיצוב גינה פרטית משלב התכנון

עיצוב ותכנון הגינה היא משימה די מורכבת הדורשת מחשבה יצירתית לצורך קבלת תוצאות איכותיות ובכלל גינה מעוצבת עד לפרטי פרטים, כזאת שכיף להיות בה ולארח חברים ובני משפחה. במזג האוויר הים תיכוני של ארצנו, נראה כי רבים מעדיפים ובצדק לתכנן גינה מעוצבת עם הרבה ירוק סביב, כזאת שתאפשר להם לשבת בנוחות בסופי שבוע או לאחר יום עבודה עמוס וגם לאפשר לילדים לשחק בינה וליהנות ממנה בכל יום מחדש. אולם, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר, יש לעבוד שלב אחר שלב ולייחס חשיבות לפרמטרים מסוימים כדי להגיע לגינה מעוצבת טיפ טופ.

אז איך מתחילים ועל מה חשוב לשים דגש?

תכנון החלל העומד לרשותנו – התהליך הראשוני בעיצוב גינה פרטית הוא תכנון, ממש כמו כל דבר אחר בחיים. כיום ניתן לבצע תכנון גינה בעזרת בעלי מקצוע המחזיקים ברשותם טכנולוגיות המאפשרות הדמית תלת מימד המאפשרת לראות בצורה מוחשית את הגינה ולבצע שינויים עד להגעה לעיצוב גינה פרטית הרצוי לנו. בתהליך זה תוכלו לבחור את פינת הישיבה בגינה, את חלל הדשא, את מקום הצמחים והעצים, הגדרות, התשתיות הנחוצות ועוד מגוון אלמנטים מרכזיים.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו