טיפים ורעיונות לתכנון גינה מושלמת

גינה יכולה מצד אחד לשרת את דיירי הבית בנאמנות ולעלות את רמת חייהם, ומצד שני היא יכולה להיות מוזנחת ולא מזמינה. בכל עניין של תכנון גינות נכון והשקעה בה, ממש כמו כל דבר אחר בחיים. בעידן של היום, אין צורך לעמול כל כך קשה כדי לקבל גינה מושלמת, די בתכנון גינות על ידי בעל מקצוע מומחה או הוספת אלמנטים עיצוביים מרהיבים לצד טיפוח שבועי של הגינה כדי לשבת בנוחות בבריזה הירוקה תחת כיפת השמים. אולם, שלב תכנון גינה ראשוני, הוא שלב שלא כדי לוותר עליו כדי להגיע לתוצאות איכותיות. מובן שאת שלב זה יש לבצע על ידי בעל מקצוע הבקיא בתחום כדי לקבל תוצאות מוצלחות כמו – גננים, מעצבי גינות או אדריכלי נוף.

תכנון גינה יוקרתית על מעצב גינות

הבאנו בפניכם כמה טיפים נהדרים לתכנון גינה

שילוב אבנים ייחודיות – אבנים משפיעות על הנראות הכוללת של הגינה ומקנות לה מראה של טבע. את האבנים תוכלו לשלב במרכז הגינה או כמסגרת מרהיבה ואפילו לשלב אבנים מעוצבות מפוסלות בצורות שונות כמו למשל צורה של פסל או מזרקה, אלמנט זה יוסיף המון לתכנון גינה

צבעים נכונים לקבלת אפקט מרהיב – לצבעים יש כוח עז והשפעה על החלל, ולכן תוכלו לעצב שטחים מסוימים בגינה בצבעים אחידים או ליצור ססגוניות של פרחים ואלמנטים שיקנו לגינה מראה מיוחד. כמו כן, תוכלו לשלב ערוגות של פחים בצבעים שונים לקבלת מראה ססגוני.

קשתות של פרחים – שילוב של קשתות פרחים נותן תחושה של גינה קסומה בטירה באירופה ובכלל מראה מרשים וייחודי. הבנייה של הקשתות אינה מסובכת כלל תוכלו לשלב על הקשת צמחים מטפסים בגוונים שונים.

אבני מדרך ייחודיים – תוכלו לשלב בחלל הגינה או על דשא אבני מדרך טבעיות או מבטון מוחלק שינו לגינה שיק ייחודי וגם יאפשרו לכם לעבור בין הצמחים והפרחים מבלי לפגוע בהם כלל.

פתרון הצללה דקורטיבי – פרגולת עץ יכולה להוסיף הרבה צבע לינה ולהקנות לה מראה כפרי ובד בבד לאפשר לכם לשבת בנוחות רבה תחת השמש הקופחת בחודשי יולי אוגוסט.

תאורה חשובה מאוד – לתאורה יש השפעה רבה על מראה הגינה בלילה, ולכן תוכלו לשלב תאורה מרכזית לפינת הישיבה ומאורה בין הצמחים שתקנה שיק לגינה.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו