עיצוב גינות נוי

כאשר רוצים להתחיל תהליך של תכנון גינות נוי מעוצבות מתייחסים בעיקר לפאן הוויזואלי, תם ונשלם שלב התכנון והקמת התשתיות ועיקר העבודה מעל פני השטח היא ליצור גינת נוי מעוצבת ומרהיבה.

עיצוב גינות נוי ובחירת צמחים

עיצוב גינות נוי בשילוב אבנים קטנות יכולות להיות גם בגינת גג, עיצוב גינת מרפסת ואפילו נישה קטנה בתוך גינה גדולה, העיקר הוא לבטא את ולמקד לעיצוב גינות נוי, גינת נוי באה לידי ביטוי בעיקר במראה שלה וככל שנייחד ונעצב את הגינה באלמנטים לא שגרתיים כך היא תראה יותר יפה ומיוחדת, עיצוב גינות נוי פרטיות קטנות יכול להיות גם גינת תבלינים וגם גינת פרחים וצמחיה אך אלמנטים עיצוביים נוספים ישדרגו ויהפכו את עיצוב גינת הנוי שלכם ויוסיפו לעיצוב הגינה ערך מוסף מעבר לפונקציונליות.
אלמנט המים, התקנת בריכת נוי ומפלי מים היא תוספת נהדרת לכל גינה, אפקט המים והצליל המרגיע של פכפוך המפל הוא אלמנט לא שגרתי ומיוחד ועשוי לשדרג מאוד את ביצוע עיצוב גינות הנוי.

כשאנו רוצים ליצור גינה קטנה מעוצבת, אנחנו נתמקד בעיקר באלמנט של צמחיית גינה 
החשיבות בחירת צמחים אקזוטיים ושתילתם באופן מחושב תייצר נישה מרהיבה וצבעונית, סוכת גפן ומטפסים למיניהם. אלמנטים נוספים שאינם קשורים בהכרח בצמחיה, אך משדרגים חד משמעית את עיצוב גינת הנוי הם תוספות של בניית משטחים באבנים קטנות בגינות נוי, רצפות עץ ופרגולות, ריצוף חוץ, כל אלה הם ועוד הם חלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב גינות קטנות ובתשומת לב נכונה ומדויקת בעבודת עיצוב הגינה התוצאות תהיינה מרהיבות.

לפרטים נוספים אודות עיצוב גינות קטנות > בלוג עיצוב גינות
לצפייה בתמונות של גינות מעוצבות לחצו על הקישור > עיצוב גינות נוי תמונות

שירותים נוספים


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו