עיצוב גינות פרטיות

כאשר מדובר על עיצוב גינות פרטיות הדגש הוא על האזור האישי – המטרה היא לייצר מקום פרטי גם בחלל החיצוני שיהיה נוח לדיירי הבית לצאת החוצה ובאותה נשימה להרגיש את הפרטיות במקומות חשובים כמו גינות בבתים פרטיים.
למעשה כל הרעיון הוא להכניס את החוץ פנימה ולאפשר מעבר הדרגתי נינוח כאשר פוסעים החוצה אל הגינה הפרטית המעוצבת ועדיין להרגיש בבית, להוציא את הפנים החוצה!

תהליך תכנון ועיצוב גינה פרטית

הקניית תחושת פרטיות בגינה הפרטית המעוצבת, היא למעשה האפשרות לעצב לפי רצון הדיירים, להגשים את רצונותיהם לבטא את ההשראות והרצונות שלהם, נישה לגידול תבלינים יכולה להוות פינה אישית ושימושית עד מאוד, נישת פרחים מרהיבה, בריכת נוי, פינת ישיבה נעימה, דשא או רצפת עץ, אלמנטים אישיים שעונים על צרכיהם של כל דייר על פי רצונו ובחירתו, למעשה תכנון גינות פרטיות כרוך ומערב את הדייר באופן ישיר, מעורבותו ובחירותיו הם חלק בלתי נפרד מעיצוב  הגינה הפרטית שלו.

עם תחילת התהליך של עיצוב גינות פרטיות אנחנו מבררים עם הלקוח מהם שאיפותיו, רצונותיו והשראתו לעבודת עיצוב גינה פרטית ולפי היכולת הטכנית נתכנן לו גינה כאשר אנו משתדלים להיצמד להשראה שלו ולהגשים את חלומו ולייצר לו גינה פרטית מעוצבת להפליא.

בעת תכנון גינות פרטיות ולפני הקמת התשתיות קיימים שלושה אלמנטים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני שמגיעים למלאכת העיצוב, אחד הפרמטרים הוא התחשבות בסביבת המגורים, האם הגינה נמצאת בכפר או בעיר, האם יש לאפשר בעת עיצוב גינה פרטית שיהיה פתח לנוף או שמא הדייר המתגורר באזור מגורים סואן יחסית יעדיף לבודד את גינתו וביתו מהסביבה.

אלמנט נוסף הוא מידת השטח הנתונה וחלוקת העיצוב באופן אפשרי ומרווח בכל גודל נותן. מעבר לכך התאמת התקציב לעבודת עיצוב גינה פרטית.

לצפייה בעבודות של גינות פרטיות שעוצבו ע"י גני עד > לחצו כאן

שירותים נוספים


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו