תכנון גינות פרטיות

יצירתיות בתכנון גינות פרטיות הוא השלב המקדים של עיצוב גינות פרטיות. והוא נקבע ע"י פרמטרים הנתונים בשטח, למעשה תכנון גינה פרטית הוא השלב הראשון בהקמת גינה – טרום הכנה של הקמת כל התשתיות שאינן נראות לעין, על מנת לאפשר להקים עליהן את הגינה ולעצבה בהתאם לנתוני השטח.

הפעולה הראשונה בעת תכנון גינה פרטית מעוצבת

החלטות כגון היכן יוצב ברז מים להשקיה כיצד והיכן ניתן להתקין חשמל לתכנון גינה בשילוב תאורת גן, אם יש בריכת נוי בתכנון הגינה הפרטית שלך אש לדאוג לאפשר גישה לזרימת מים, האם תהיה רצפת עץ או דשא, פרגולה או גגון ועל פי כל הפרמטרים האלה לגשת למלאכה של תכנון של גינה פרטית.

השלבים הבאים בביצוע תכנון גינה פרטית מיוחדות הוא לקיחת מידות בשטח הרצוי, תוך התחשבות בתשתיות קיימות וניסיון להתאימן לעיצוב החדש, כמובן שבמידת הצורך אפשר לבצע שינויים בתשתיות ולהעביר צנרות וחשמל ממקום למקום. לאחר מכן תכנון גינה פרטית על הנייר, יצירת סקיצה ותכנית בשיתוף עם הדייר תוך כדי התחשבות ברצונותיו והקשבה מלאה להשראה והצרכים שלו. פונקציונליות, היא פרמטר עיקרי וחשוב בעת תכנון גינות פרטיות ויש לקחת בחשבון את צרכי הדיירים בין אם מדובר בשילוב החוץ לפנים, גישה למקומות בחלל החיצוני, שימוש בערכת ההשקיה והחשמל, לאפשר נגישות ושהיה בגינה פרטית ברוב שעות היום בכל עונה.

להתרשמות אודות תכנון בריכות נוי בגינות פרטיות מעוצבות עם בריכה תוכלו למצוא עיצוב גינות דוגמאות.

שירותים נוספים


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו