למה יש צורך לבנות מחסן עצים ולא לאחסן אותם במחסן רגיל?

לרוב, מחסנים סטנדרטים אשר נבנים בתוך בגינות פרטיות לצורך אחסון מיני פריטים שונים עשויים מחומרים שונים כמו – פלסטיק, עץ, פח, אלומיניום ועוד מיני רבים. מחסנים אלו לרוב אינם מתאימים לאחסון עצים, כיוון שהם אינם אטומים לגמרי ואינם יכולים לשמור על העץ צורה מיטבית.

כידוע, את העצים להסקה יש צורך לאחסן בתנאים אופטימליים אשר יוכלו להגן על העץ המאוחסן בהם, כך שיש צורך לבנות מחסן העונה לצרכים אלו  הן מבחינת גודל המחסן, עיצובו בהתאם לאופי הגינה וכזה שיאפשר לעצים להיות בתנאי לחות המתאימים בקפידה לאחסון עצים להסקה.

מלבד פרמטרים אלו, חשוב לציין כי עץ מושך אליו חרקים רבים שוודאי לא תרצו כי הם יטיילו על הציוד והפריטים השונים המאוחסנים במחסן, לכן חשוב לבנות מחסן ייעודי המשמש לאחסון עצי הסקה.

היכן ניתן למצוא חברות המספקות מחסנים לעצים?

בחירת חברה אשר תבנה עבורכם מחסנים לעצים, היא לא עניין של מה בכך, הרי כבר אמרנו שיש צורך לבחור במחסן ייעודי ולא במחסן רגיל. לכן, חשוב לבחור בקפידה חברה המתמחה בבניית מחסנים אלו.

בעת בחירת החברה חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים: חשוב לקבל המלצות מלקוחות קודמים שנעזרו בשירותי החברה ואכן היו מרוצים, חשוב לבחור היטב את החומרים הטובין ביותר לצורך בניית המחסן, חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון רב בתחום, חשוב לבחור בחברה המספקת אחריות מלאה על המחסן, חשוב לבחור בחברה שמציעה מגוון רב של עיצובים כך שהמחסן ישתלב בצורה מיטבית בגינה שלכם ובכלל כל פרמטר אחר שחשוב לכם.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו