איך מחליטים על בחירת אדריכל נוף?

אדריכל נוף – כשמו כן הוא – איש מקצוע, המתאים והנכון ביותר כאשר יש צורך בעיצוב של נוף מסוגים שונים. כאשר מדובר על נוף הכוונה היא ליחסים ההדדיים בין החלל והמרחב לבין העצמים או החפצים הממוקמים בו. בעת עיצוב הנוף או במהלך תהליך של אדריכלות נוף ישנה התחשבות וחשיבה מעמיקה בכל הנושא של שילוב אלמנטים מוחשיים בחלל גדול (ואפילו עצום). בשל סיבה זו ניתנת התייחסות של אדריכלות נוף למגוון תחומים אחרים – טכנולוגיה, הנדסה אזרחית ועירונית וכמובן עיצוב פנים.

כאשר דרושים השירותים של אדריכלי נוף חשוב מאד להקדיש את מלוא המחשבה לבחירת אדריכל הנוף המושלם למשימה הדרושה. ישנם אדריכלי נוף בעלי התמחויות מסוימות, כמו למשל אדריכלי נוף של גנים וגינות, אדריכלות עירונית או אדריכלים המתמחים בעיצוב ותכנון מערכות השקיה. כאשר יוצרים קשר עם אדריכל נוף כזה או אחר חשוב לבדוק איתו מראש האם יש לו ניסיון ו-וותק בנושאים שבהם דרושים השירותים שלו על מנת שלא להאריך בשיחה במידה ואין הוא מתאים לפרויקט המדובר.

אדריכל נוף מקצועי עם חברת גני עד

בחירה נכונה של אדריכל נוף

הוותק והניסיון הם הגורמים שצריכים להיות אלה שיכריעו את הבחירה של אדריכל נוף זה או אחר. כמובן שלפני כן חשוב לוודא שאדריכל הנוף שאליו פונים בוגר לימודים אקדמיים מוכרים בישראל או בחוץ לארץ והוא אכן מתמחה בתחום הספציפי של אדריכלות נוף כפי שדרוש ללקוח. חשוב לבקש ממנו לראות תמונות של פרויקטים שאותם עיצב או שהיה שותף להם, חשוב לשמוע ממנו מה האני מאמין שלו בתהליך של אדריכלות נוף הלכה למעשה ולשמוע ממנו אודות אנשי המקצוע שהוא עובד איתם.

חשוב מאד להקדיש את מלוא תשומת הלב והמחשבה בבחירת אדריכל הנוף וכך אפשר להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בצורה הטובה ביותר תוך שימוש בניסיון וידע רבים שיש לאותם אדריכלי נוף. כדאי מאד להיפגש עם האדריכל על מנת לראות אותו פנים אל פנים, לוודא שיש תקשורת וכימיה טובות איתו ושמרגישים נוח במחיצתו. כאשר ישנן שאלות או בקשות לאורך התהליך חשוב לדעת שיש אל מי לפנות כדי לקבל תשובות ומענה.


כל הזכויות שמורות גני עד עיצוב גינות 2017 אקסטרה קידום אתרים | בניית אתרים
חייג עכשיו