כל מה שצריך לדעת על התקנת פרגולה בגינה

הגיע הרגע שלו חיכיתם כל כך הרבה שנים, קניתם בית עם חצר או מרפסת וזה הזמן להתחיל לעצב את הבית, לרבות פינת הרוגע שלכם – החצר. כמובן שלא תמיד מעצבים את הבית בעת רכישתו ולפעמים מתחשק לשדרג ולבנות אחרי תקופה מה שגרים בבית ויש תקציב יותר זמין.

השקעה בחלק החיצוני חשובה לא פחות מהשקעה בחלקו הפנימי של הבית, כיוון שזהו חלק משמעותי שבו אתם יכולים להירגע בסוף היום או לפתוח את הבוקר עם קפה וכמובן לארח בו חברים ומשפחה, אז חשוב שיהיה מקום נוח ומזמין. פרגולה לגינה מטרתה לספק לכם מקום מוצל ונעים, על מנת שתוכלו ליהנות מהגינה והמרפסת גם במהלך היום.

התקנת פרגולה - גני עד עיצוב גינות יוקרה

התקנה שתבטיח עמידות והגנה ממזג האוויר

מלבד העניין העיצובי של הפרגולה, חשוב לשים לב ולבדוק מאלו חומרים עשויה הפרגולה. האם תעדיפו פרגולות מעץ או שאולי מאלומיניום? לכל חומר מידת עמידות ואורך חיים משל עצמו. אם כבר אתם קונים פרגולה (מה שנחשב להשקעה לטווח הארוך), תרצו לשמור עליה לאורך זמן.

סנטף לפרגולה, הוא מוצר שעשוי מפולי קרבונט, היכול לשמש כמגן לפרגולה שבמרפסת או בגינה. הסנטף משמש כמבודד של הפרגולה ממזג האוויר, כאשר השכבה העוטפת של הסנטף מונעת חדירת קרני שמש ונזילות שקורות כתוצאה מהגשם.

מאיפה מתחילים לבנות?

אז הגעתם להחלטה שאתם רוצים להתקין פרגולה, מצוין. השלב הבא שעליכם לעשות הוא בירור בנושא האם עליכם להוציא אישור על התקנת פרגולה מול העירייה או המועצה המקומית בה אתם גרים. לרוב, קבלת האישור על התקנת פרגולה הוא תהליך קצר ולא מורכב. אחרי שהשגתם את האישור הרשמי להתקנת פרגולה, השלב הבא הוא לפנות לחברה המתמחה בתחום התקנת פרגולות.

רצוי לשכור את שירותיה של חברה מקצועית, כיוון שמדובר במשהו שעלול להיות מסוכן במידה ולא מתקינים אותו כפי שצריך. בעת הפגישה עם החברה, תוכלו לבחור את סוג חומר הפרגולה לאחר שתבחנו את התקציב שקבעתם מראש. בתכנון הראשוני להתקנה, החברה תיקח את המידות ותשמע מהו סגנון העיצוב שמתאים לחצר שלכם.

התקנה של פרגולה

התקנה של פרגולה דורשת תכנון מראש וקביעת מיקום ההתקנה בגינה. הרעיון הוא לספק מקום מוצל שבו נציב מקומות ישיבה ואף שולחן. לכן, הפרגולה תתוקן במקום נפרד מאזור החצר שבו ממוקמת הגינה, גם בכדי שלא למנוע מהצמחים את קרני השמש הישירות שלהן הם זקוקים. התקנת פרגולה יכולה להתבצע גם באופן שמספק צל כבר עם היציאה מהבית לחצר – כלומר בחיבור לקיר החיצוני של הבית לכיוון החצר.

התקנה של פרגולה הינה תחום המומחיות שלנו – ביחד נתכנן את הפרגולה שלכם – עלות, סוג החומר והעיצוב, נקבע את מיקומה – תוך שאנחנו מציעים לכם את האפשרויות המומלצות ביותר ונבצע התקנה מקצועית שתבטיח בטיחות ועמידות לטווח ארוך.