שילוב אלמנטים דקורטיביים בעת עיצוב גינות גג ומרפסת

מתגוררים בדירת גג או דירה עם מרפסת גדולה ומרווחת? חולמים על גינה מעוצבת בשטח הגג או המרפסת? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות שילוב אלמנטים דקורטיביים בעת עיצוב גינות גג ומרפסת.

גינות גג ומרפסת הן הגדרה כוללת לכל אותן גינות נוי וישיבה המוקמות בשטח העומד לרשותכם בגג או המרפסת הצמודה לביתכם. עיצוב גינות גג ומרפסת היא ללא ספק משימה מאתגרת המחייבת אתכם להתייחס למכלול האלמנטים אותם תרצו לשלב בשטח הגינה אך מצד שני תכנון פונקציונאלי ויעיל של השטח העומד לרשותכם יכול לסייע לכם ליהנות משטח גינה מרהיב ומרשים ביופיו.

תכנון גינת גג ומרפסת – כיצד?

בדומה לכל הליך עיצוב גינות אחר גם הליך עיצוב גינות לשטח הגג או המרפסת מחייב אתכם בראש ובראשונה להתייחס לשטח העומד לרשותכם ולתנאי הסביבה במקום כגון: כיווני האוויר, השמש וההצללות, הנוף הנשקף משטח הגג או המרפסת וכדומה. במקביל, הליך התכנון מחייב אתכם לבחור בקפידה את האלמנטים השונים אותם תרצו לכלול בשטח הגג ו/או המרפסת ולהתאים אותם לאופי העיצובי הכללי של שטח הגינה אותה תרצו ליצור לעצמכם.

עיצוב גינות גג עם מרפסות ופרקט

למידע נוסף אודות עיצוב גינות גג ומרפסת

אלמנטים דקורטיביים המיועדים לשילוב בגינות גג ומרפסת

הליכי תכנון של גינות גג ומרפסת מאפשרים לכם כיום ליהנות ממגוון רחב של אלמנטים דקורטיביים היכולים לסייע לכם ליהנות ממראה יוקרתי ומשודרג של חלל הגינה. אלמנטים אלו כוללים בין היתר שילוב של מיכלי שתילה וכדי חרס מהודרים היכולים לשמש כאמצעי לגידול פרחים וצמחים שונים בשטח הגינה.

כמו כן, ניתן לעשות שימוש באלמנטים שונים של מקורות מים המייצרים מראה טבעי ומרשים ביופיו כגון: מפלים מלאכותיים. אלמנט דקורטיבי נוסף המיועד לגינות גג או גינות מרפסת הינו השימוש במשטחי דק דקורטיביים המכסים שטח נרחב משטח הגג/מרפסת. אלמנט דקורטיבי נוסף כולל שימוש בחלוקי נחל המכוסים במשטח דריכה שקוף (פרקט זכוכית) ועוד מגוון רחב של אלמנטים מרהיבים לעין.

בנוסף לאלמנטים הדקורטיביים אותם ניתן להטמיע בחלל הגינה הממוקמת בשטח הגג או המרפסת, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מערכות ריהוט המותאמות לגינות גג או גינת מרפסת. מערכות ריהוט אלו חייבות להיות מותאמות לאלמנטים השונים אותם בחרתם לשלב בשטח הגינה והם חייבים להיות מותאמים לצרכי האירוח/ישיבה האישיים שלכם בשטח הגינה.

האלמנטים השונים ומערכות הריהוט השונות לגינות גג או גינות מרפסת, ניתנים לתכנון על ידי מעצב פנים המתמחה בליווי הליכי תכנון גינות גג ומרפסת, כאשר ההתאמה בין תנאי השטח, גודל המרפסת וצרכי הלקוחות מהווים חלק בלתי נפרד מעשייתו.

עיצוב פנים של גינות גג ומרפסת הינה מלאכה הדורשת יצירתיות, התייחסות נקודתית לצרכי הלקוח ולתנאי השטח ולכן על מנת להבטיח לעצמכם את המראה הייחודי עליו אתם חולמים בשטח העומד לרשותכם בגג או במרפסת, אנו ממליצים לכם להסתייע באנשי מקצוע מובילים בתחום.

נכתב באדיבות: גני עד – עיצוב גינות